Mengenai Saya

Foto saya
Palembang, Sumatera Selatan, Indonesia
RSS

Cemas

kemaren, aku kan meledak ke aqua cangker ee, tros akuni dak tau munt siti tu lewat. Tros aku jg dak tau munt dy punyo penyaket jantong. suaro aqua itu pulok besaaaaaaaaaaaakkk nian. tibo2 srikdam nii ngmong, oy syp yg mecahke aqua tadi ? ku jawab : aku, ngapo ? siti nangis oy gara2 kau
noohhh ngapo uji aku . peh jingok lah siti dulu uji dy, ywd payo uji aku.

dak tau ny dy nii nangis, aku mintak maap tpi dtw di denger.i ny apo idak .
abes tu dy nii di soroh masok ke kelas, eehhh malah pingsan di depan pintu.

ywd di gotong ke lab kimia, aku cuma bso bingsal bae .

mano siti teriak2 dak bso nafas, budak2 nyodotke aku galo, tambah gilo be aku laju ny :(

KAPOK NAH AKU OY !

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentar:

Posting Komentar